Weg bij debitel

Na een abonnement van 2 jaar wordt het tijd om weg te gaan bij telecomaanbieder debitel. De service is slecht, de website deugt niet. Zo proberen ze op de site mensen te lokken met ‘onbeperkt’ mobiel internetten voor 9,50 per maand. Na 3x doorklikken, staat helemaal onderaan een lange pagina, dat het helemaal niet zo onbeperkt is:

Voor € 9,50 krijg je 40 MB per maand. Dit is ruim voldoende voor normaal gebruik met een mobiele telefoon.
Je kunt ongeveer 200 gewone websites bekijken of 800 websites die geschikt zijn voor je mobiel. Het is mogelijk om ongeveer 200 e-mails op te halen (zonder attachments) of 120 ringtones of 80 games te downloaden.

Per dag ontvang ik ongeveer 20 e-mails. Dat betekent dat ik na 10 dagen door de limiet heen ben. En dan kan ik niet eens mails versturen, attachments bekijken, treintijden opzoeken, om maar niet te spreken van twitteren of googlemaps gebruiken.
Kortom, de grootste oplichterij. Reden genoeg om mijn abonnement op te zeggen.
Om hun onprofessionaliteit nog even te bevestigen sturen ze een opzeg-bevestiging met geembedde banner, die als bestandsnaam ‘opzetje.jpg’ heeft. Slordig.

Tags: , , , , , ,

4 Responses to “Weg bij debitel”

  1. Bart Says:

    Ik heb ook hele slechte ervaringen met debitel. Met als highlight de vraag of ik even vanaf een camping in Italie mijn giroafschrift wilde faxen om de blokkering op mijn telefoon op te heffen. Helaas had ik mijn fax niet meegenomen op vakantie.

  2. Anonymous Says:

    ik ga meestal wel op reis met eeen aantal recente giro afschriften ja. Maar debitel: de naam alleen al: je begint dus met een betaalachterstand?

  3. Willem Says:

    Wat een ONTZETTEND ONBESCHOFT bedrijf is dit. NA tig keer door de voice response box te zijn gegaan kom je uiteindelijk in de wachtlrij voor een simpele vraaag die natuurlijk net niet door de box beantowwrd kon worden. Einde wachtrij weer in de voice resp. Uiteindelijk een moeilijk (marrokaans) sprekend iemand die in een lawaaiige omgeving mij verwijt (ik bel met vaste lijn) dat ik slecht te horen ben. Verder word je nog hufteriger door de telefoniste behandeld door een gemiddelde ambtenaar (chanteert je met een te betalen bedrag ondanks een door HEN gemaakte fout, ‘u ben toch eens met betalen he, anders geen bellen ja!’)

    Een van de ERGSTE klantervaringen meet een commercieel bedrijf OOIT

  4. N.Nescio Says:

    Het Telefoonnummer van Debitel is 023 5545020

Leave a Reply